Helmelaegas on tühi

Tellimistingimused

Helmehaldjas.ee tellimusi pakib ja saadab OÜ Candidus:

registrikood: 10290832
KMKR nr: EE101086318

Telefon: 55 962 499
E-mailinfo@helmehaldjas.ee
Aadress: Laki 16, Tallinn, 10621

 

Helmeste valik

Kõigi huvipakkuvate helmeste või tarvikute kohta leiad pildi ja andmed. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. Peale sobiva koguse valikut lisa soovitud kaubad laekasse. Pane tähele, et valid laekasse pakke, mitte gramme või meetreid või tükke!

Helmelaegas

Helmelaegas on vajalik Sind huvitavate kaupade kokkukogumiseks. Pärast laekasse lisamist võid poes veel ringi vaadata ning teisi kaupu otsida. Laegas annab Sulle hiljem ülevaade kõigist valitud kaupadest ja kogustest.

Helmesoovi läkitamine

Kui oled laekasse kõik soovitu lisanud ning üle kontrollinud, vajuta nupule „Saada tellimus”. Tellimust saates kinnitad enda ostu ja Sul tekib kohustus tehtud ostu eest maksta. Seejärel märgi enda nimi, aadress ning muud andmed ning vali sobiv kättesaamisviis. Seejärel saada tellimus meile lõplikult teele. Sinu e-maili postkasti saabub kohe arve ja tellimuse info. Kui Sa sellist e-maili ei saa, võta palun meiega ühendust ja saadame arve uuesti.

Kättesaamise viisid

Paki kättesaamise viisid:

  • võite tulla ise pakile järele Helmehaldja kontorisse umbes 20 minutit ettehelistamisega teisipäeval ja neljapäeval 13-17.00 Laki 16, IV korrus, Tallinn
  • saame saata paki SmartPostiga sobivasse kohta üle Eesti (kaupade summale lisandub postituskulu 2,70 €)
  • võime saata paki Eesti Postiga üle Eesti (kaupade summale lisandub postituskulu 3,50 €)
  • võime saata paki Omniva pakiautimaati (kaupade summale lisandub postituskulu 2,75 €)
  • võime saata paki Eesti Posti kulleriga üle Eesti, pakk jõuab kohale postitamisele järgneval päeval (kaupade summale lisandub postituskulu 6,20 €)

Neist võimalustest lähemalt:

  • Tulen ise järele! Võimalik on oma pakile meie kontorisse ise järele tulla või keegi järele saata, sel juhul on loomulikult postikuluks 0 €. Seoses suvepuhkustega on kointor avtud teisipäeval ja neljapäeval 13-17.00 ning neil aegadel saab pakki kätte. Tellimuse eest saate tasuda ülekandega enne järgitulemist või kontoris sularahas. Paki valmisolekust anname e-mailiga teada!
  • SmartPOST on uus ja kasutajasõbralik automaatne postipakisüsteem. SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis on paigaldatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti (üle 30 asukoha). Kauba kättesaamiseks saate valida Teile kõige sobivama pakiautomaadi.SmartPOSTi kohta lisainfot loe siit.
  • Eesti Post toob paki kohalikku postkontorisse või postkasti 1-3 päeva jooksul pärast Helmehaldja poolt üleandmist. Post24 teenuse puhul saate paki kätte 1-2 päeva jooksul Omniva pakiautomaati.
  • Eesti Posti kuller helistab paki saajale paki väljasaatmisele järgneval päeval ja lepib kokku kättetoimetamiseks sobiva aja samal päeval. Kui paki saajal pole sel päeval võimalik pakki vastu võtta, tuleb kuller mõnel sobivamal päeval 6 päeva jooksul. Soovi korral võib paki saaja muuta paki kättesaamise asukohta ja tellida paki näiteks oma töökohta. 

Kauba eest tasumine

Ootame enne kauba teelesaatmist makset tellimuse summas. Helmehaldjal on konto nii Swedbankis (EE592200221033384352), SEBs (EE251010220062075018) kui ka Nordea Pangas (EE731700017001245792). Swedbanki ja SEB klientidel on võimalus tasuda tellimuse eest ka pangalingiga kohe tellimise esitamisel.

Internetis vormistatud tellimuste eest saab tasuda kohapeal sularahas Helmehaldja kontoris (Laki 16, IV korrus, Tallinn). Selleks tuleb valida kättesaamisviis "tulen ise järele". Tellimuse saabumise järel pakime paki kokku ning saadame e-mailile teate, kui võite tulla sellele meie juurde järele.

Makset ootame kuni viis ööpäeva. Kui läkitad oma helmesoovi ära, kuid viie päeva jooksul tasuda ei saa, siis anna sellest teada kodulehe kontaktivormilt või e-mailile info@helmehaldjas.ee, saame hoida soovitud kaupu ka kauem broneeringus. Vastasel juhul tühistame arve viie päeva möödudes. Sama kehtib ka siis, kui soovite tasuda kauba eest meie juures - ootame järgitulekut viis tööpäeva.

Kui soovid tellimust muuta või tühistada, anna sellest palun Helmehaldjale teada.

Tellimuse pakkimine

Helmehaldja tublid abilised pakivad Sinu tellimuse kokku 1-3 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest või kui soovite sularahas kohapeal tasuda, siis tellimuse laekumise hetkest. Enamasti pakime kiirelt ja sageli postitame tellimused samal päeval, mil saabus makse. Kuid kibekiiretel perioodidel (nt jõulukuu) võib olla tellimuste hulk nii suur, et läheb paar päeva aega. Sinu e-mailile tuleb teade, kui oleme tellimuse postitanud või pannud valmis järgitulemiseks. Kui esitate tellimuse ja maksate, aga paari päeva järel valmisoleku teadet ei saabu, helistage meile kindlasti, kontrollime üle, kas on kusagil mõni viga või takistus.

Helmehaldja saladus

Helmehaldjas oskab saladust hoida. Sinu andmetele ei pääse ligi ükski kõrvaline isik ning helmehaldjas kasutab neid vaid Sinu paremaks teenindamiseks.

Tehingust taganemine ja kauba tagastamine

Juhtus, et tellisid kogemata vale toote või ei sobi värv või soovid lihtsalt tellimusest loobuda? Ei ole probleemi! Võta meie klienditeenindusega ühendust (info@helmehaldjas.ee või telefonid 6 825 899 ja 55 962 499) ja lepime kokku, kuidas oleks mugav tooted tagastada või ümber vahetada. Hea oleks, kui võtaksid ühendust kahe nädala jooksul peale kauba kättesaamist, kuid otsime kindlasti lahendust ka hilisematele pretensioonidele.

Juhtus, et me saatsime vale toote või oli tootel mõni puudus? Andke meile kindlasti teada ja lahendame mure: kas ostame tagasi, vahetame ümber vm. Me ei sea piiranguid, kui pika aja jooksul on vaja meile puudustest teatada, kuid alati on parem, mida varem vead lahendatud saavad, sest väga pika aja järel võib olla meil see toode laost otsa saanud ning pole võimalik sama tootega asendada.

Kui soovid tellimusest loobuda ning kaubad tagastada või on tootel olnud mõni puudus ning soovite sellise toote meile tagastada, siis garanteerime toodete maksumuse viivitamatu tagastamise Teie pangakontole, st tagastame raha 1-2 tööpäeva jooksul kui tagastatud kaup on meieni jõudnud. Kauba tagastamise kulud(postikulud) kannab Ostja. Tagastamisele ja meiepoolsele hüvitamisele ei kuulu rikutud kaup.

Loomulikult lähtume oma tegevuses Võlaõigusseaduses ja Tarbijakaitseseaduses sätestatust, nii et Helmehaldja klientidele on tagatud kõik seadustega antud lepingust taganemise ja pretensioonide esitamise õigused.Erimeelsuste lahendamisel aitab Tarbijakaebuste Komisjon. Kuid meie jaoks ei ole küsimus ainult seadustes, vaid me soovime Sulle pakkuda parimat teenindust ning lahendada kõik probleemid ja mured Sinu jaoks kiirelt ning kergelt!